dijous, 11 d’abril del 2019

La Mona!

Aquesta setmana, hem tingut una setmana mooolt dolça i és que com que ja s'apropa Setmana Santa, a la Llar hem aprofitat per conèixer una mica millor el que són les mones de pasqua.
Dilluns, dimarts i dimecres, Granotes, Lleons i Girafes vam fer una petita excursió al forn de pa per veure de primera mà els ous de pasqua que es col·loquen a les mones, les figuretes i els pollets. 




















A més vam rebre un obsequi molt bo de part de les forneres del Panem. Moltíssimes gràcies, estava boníssim!





Durant el dia d'avui, a la Llar, a totes les aules ens hem posat el barret de pastisser i hem estat preparant les mones que menjarem demà a la festa!
Ens ha encantat posar-hi el almívar, untar la melmelada i el xocolate i decorar-la amb els ous, les plomes i els pollets.
Alguns no ens hem pogut resistir a tastar-la una miqueta! Estava boníssima!
Aquí teniu un petit tastet dle que hem fet avui:
















Recordeu: Demà divendres, les portes de l'escola s'obriran a les 16hper fer la festa de la Mona! Esteu tots/es convidats/des.


Irene: Abans d'acabar aquesta entrada al blog, m'agradaria acomiadar-me de tots vosaltres! Han sigut uns mesos genials, on he après moltíssim de cadascun. Ara aquesta etapa s'acaba per mi, però espero que trigueu molt a oblidar-me, jo ús portaré sempre en un raconet del meu cor. Abans de marxar, vull donar les gràcies a totes les famílies que durant aquest temps m'han acompanyat en aquest camí, donar les gràcies als infants que cada dia m'han ensenyat alguna cosa nova i m'han alegrat els dies més tristos, i sobretot, vull donar les gràcies a les meves companyes que m'han ensenyat molt d'aquesta professió, meu fet riure molt i meu acompanyat en els moments dolents. 
Gràcies a tots per deixar-me formar part d'aquesta gran família que és l' Estel! Molts petons, ens veiem demà!❤️

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada